mandag den 13. januar 2014

New In - Mini-tærteforme c:

Hej alle sammen.
Her den anden dag modtog jeg disse skønne mini-tærteforme med posten. Jeg havde kigget efter nogle som disse i et stykke tid, men jeg synes ikke rigtig der var nogle i den rigtige størrelse og form osv. Men hvis jeg så endelig fandt nogle, kostede de en formue for sådan nogle små tærteforme.
Men her for noget tid siden fandt jeg så disse skønne og helt perfekte forme på nettet til kun 99 kr. i et sæt á 6 stk., dog med 50 kr. porto oveni, men senere fik jeg så et tip af en, at de altså kunne få noget billigere på eBay, hvilket jo bare er endnu mere skønt :o)
Og nu er de så kommet med posten hele vejen fra England. Jeg synes de har en god størrelse og form. Og dét, at de har løs bund, gør det jo bare endnu medre :-D

Disse lækre forme kan købes på eBay her :-)

~ Ida 



4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se hvad du laver med dem. :-)

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Uhh de er fine, tror da lige jeg skal kigge nærmere på ebay :-) og jeg er også spændt på at se hvad du bager deri :-)

    SvarSlet
  3. Ja, de er faktisk af en rigtig fin kvalitet i forhold til den ellers lave pris :-)
    - og ja, det glæder jeg mig også til :P

    SvarSlet