søndag den 19. januar 2014

New In - Mini-liners og nonpareilles ♥



Hej alle sammen :)

Her i fredags modtog jeg en pakke fra dinkage.dk, som indeholdte de mini-cupcake-liners som Emma og jeg havde bestilt til den mini-muffinform, som vi jo skulle bruge til vores projektuge :)
Men typisk mig, skulle jeg alligevel have lidt mere, så det endte med, at jeg købte omkring 20 små pakker med nonpareilles, som jo er disse små nonpareilles-kugler, til at dekorere kager osv. med. :) Jeg købte mindst én i hver farve, men der var nogle, jeg købte flere af, da jeg tænkte, at det var nogle farver, der ville blive mere brugt end andre :)
De små cupcakeliners kostede 19 kr., og de små rør med nonpareilles kostede 3,40 kr, stk, mener jeg :)
Men ihvertfald synes jeg, alle produkterne ser ud, som jeg havde forventet, og jeg kan ikke vente med at komme igang med at bruge dem :D

~ Ida ♥

2 kommentarer: