søndag den 3. august 2014

Lakrids by Johan Bülow - En vidunderlig verden af lakrids

Det er efterhåneden nogle år siden, at jeg lærte Johan Bülows lækre lakridsprodukter at kende. Den første af hans lakridser jeg smagte var "A". Et stykke lakrids overtrukket med mælkechokolade og dernæst rullet i lakridspulver.
Siden da har fået øje på en masse af hans andre lækre produkter. Bl.a. disse fire.
De fire produkter, som jeg har købt er: Salty liquorice sirup, Sweet liquorice sirup, Raw liquorice powder og Fine liquorice powder. Udover det, har jeg også købt hans bog 'Lakrids i maden'. Jeg havde længe gået og godt kunne tænke mig at prøve hans 'Raw liquorice powder' og så fandt jeg alle disse fem lækre ting, hvor 'Raw liquorice powder' var inkluderet,  til kun 100 kr af en, der havde fået det i firmagave og ikke kunne bruge det. Så heldig han man vist ikke lov til at være :P
Men jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang med at lave desserter med kvalitetslakrids, samt afprøve en masse af opskrifter fra hans bog.
Jeg kan kun lægge et godt ord ind for Lakrids by Johan Bülow. Det er lakrids i den bedste kvalitet, der kan bruges i alverdens retter. Forretter, hovedretter, desserter, bagværk, øl, morgenmad ovs. Der findes utallige muligheder, og kun fantasien sætter grænser.
Alle hans fantastiske produkter kan selvfølgelig købes på hans hjemmeside samt hos de forskellige forhandlere. Jeg ved, at man bl.a. kan købe han produkter hos Magasin, Tivoli samt i Svaneke på Bornholm, hvor det hele jo startede. Der findes sikkert også et væld af andre forhandlere. :)

Jeg håber, at I synes om indlægget, og at I må have en fortsat god sommer
~ Ida<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar