onsdag den 9. april 2014

Bronzevinder af DM i Lagkage :D♥



Billedet er meget utydeligt, da det er skannet fra bladet ind på computeren
Syntes lige jeg ville dele dette med jer.

For lidt tid siden deltog jeg i en konkurrence, som nogle af jer måske så her inde på bloggen, da jeg delte opskriften på denne kage på billedet. :)
Konkurrence, jeg deltog i var simpelthen 'DM i Lagkage', hvor jeg næsten ikke engang turde have lille bitte forhåbning om at kunne komme som en af de tre bedste, da jeg jo ikke er ældre end 15 og jo er oppe i mod nogle, der er meget ældre og meget mere erfarne end mig.
Dog fik jeg noget af en god overraskelse, da jeg i midten af marts blev ringet op af en meget rar dame fra "Hjemmet", som var ugebladet, der afholdte konkurrencen, at jeg havde vundet en flot 3.plads, og at jeg faktisk var den yngste af alle deltagerne. :D
Jeg blev rigtig glad, især fordi jeg vidste, at en af de tre dommere var Marianne Stagetorn Kolos, der jo er indehaver af La Glace (DKs ældste konditori). Så nu kan jeg officielt sige, at jeg er bronzevinder af DM i lagkage i en alder af 15 år :D
Så nu skal jeg et smut til København i påsken og udnytte min præmie, der var en gavekort til La Glace på 4 pers. m. lagkage + kaffe/te :)
Artiklen kan læses i Hjemmet fra mandag d. 8/4 til og med søndag d. 13/4, da jeg ikke tror I kan læse det på billedet, da det ikke er så tydeligt.
God aften til jer alle sammen :)
Ps. der vil snart komme en artikel omkring mig i Horsens Folkeblad samt Hedensted Avisen og måske også Vejle Amts Folkeblad.. Skal nok give besked hvornår det kommer :)
~ Ida♥

2 kommentarer: